loading...
بن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
alibfa بازدید : 905 1391/12/22 نظرات (0)



بیوگرافی روشا ضیغمی از زبان خودش:


من متولد 29 دی‌ماه سال 1369 هستم و در دبیرستان، گرافیک خواندم، در حال حاضر دانشجوی رشته مترجمی زبان انگلیسی هستم.


کار هنری را با گرافیک آغاز کردم. اما زمانی که 12 ،13 ساله بودم و نیوشا وارد سینما شد، به صورت ناخودآگاه وارد این موضوع شدم. این اولین بار است که با جایی حرف می‌‌زنم، درباره خودم باید بگویم بسیار انسان آرامی هستم شاید در ظاهر با شیطنت رفتار کنم اما هیچ‌وقت بچه‌گانه فکر نمی‌‌کنم.


روشا ضیغمی : دوست دارم در کاری که انجام می‌‌دهم کسی از من توقع نداشته باشد. بر خلاف ظاهرم بسیار احساساتی هستم. از جایگاه نیوشا در سینما خیلی راضی و خوشحال هستم.


دوستانی هستند که به من خیلی لطف دارند مثلا اگر طرفدار نیوشا هستند، طرفدار من هم می‌‌شوند، چون کسی فعلا از من کاری ندیده است. فقط شنیده‌اند که «روشا ضیغمی» یک فیلم بازی کرده اما امیدوارم در آینده مردمی که الان مرا به خاطر خواهرم دوست دارند بیشتر به خاطر خودم دوست داشته باشند.


نظر نیوشا ضیغمی در مورد خواهرش: به عنوان یک خواهر بزرگتر آینده روشا برای من بسیار پراهمیت است. روشا خودش هم می‌‌داند که هیچکس در دنیا نه به اندازه من به او علاقه دارد نه برای آینده‌اش نگران است. حتی شاید جاهایی من از پدر و مادرم بیشتر نگران روشا باشم. رابطه من و روشا نه خواهرانه است و نه مادرانه، یک رابطه دوستانه است با حس مادرانه و خواهرانه. از این‌که روشا اینگونه وارد حرفه سینما شده خیلی خوشحالم چون دوست ندارم بگویند خواهر نیوشا ضیغمی است برای خودش جایگاهی دارد. نه اصلا اینطور نیست روشا گرافیک خوانده و با طراحی لباس هم اکنون وارد سینما شده و کار بازی را از سکانس‌های کوچک آغاز کرده و این برای من خوشایند است. من تا به حال بی‌ربط از روشا حمایت نکرده‌ام و نگفتم چون خواهر من است باید به پشتوانه اعتبار من وارد این حرفه شود، بلکه جاهایی هم بوده است که من روشا را حمایت نکردم تا مستقل بتواند از پس کارهایش بر بیاید، ولی نمی‌‌توانیم از این فاکتور بگیریم که من خواهر روشا هستم. دوست ندارم برچسب این‌که «روشا ضیغمی خواهر نیوشا ضیغمی است» به روشا چسبانده شود چون خیلی از آدم‌ها اینگونه نابود شده‌اند که طرف پسر فلانی است، خواهر فلانی است. ترجیح می‌‌دهم «روشا ضیغمی» خودش به این جایگاه برسد تا این‌که من برایش کاری کنم.




روشا ضیغمی,عکس جدید روشا ضیغمی








مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه


فروش ویژه ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walar

قیمت: 39000 تومان



درباره ما
دانلود آهنگ,خریداینترنتی,دانلودرایگان,عکس بازیگران سینما,اس ام اس,کدپیشواز,جدیدترین مدل ها,موزیک ویدئو,لوازم آرایشی,فال وطالع
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد این وب سایت راضی بودید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 810
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 173
  • آی پی امروز : 382
  • آی پی دیروز : 256
  • بازدید امروز : 557
  • باردید دیروز : 437
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,489
  • بازدید ماه : 3,489
  • بازدید سال : 89,519
  • بازدید کلی : 1,721,156