loading...
بن دانلود
آخرین ارسال های انجمن
alibfa بازدید : 399 1391/11/21 نظرات (0)

اس ام اس وجک جدید

smsiha.net khandecvdarsms جک جدید بهمن 91 jok bahman

یکى از حقایقى که باورش براى انسان سخته اینه که باور کنه واقعا شاید لازم باشه گاهى پاهاشو بشوره !
.
.
.
داشتن یه دوست خوشتیپ و باحال باعث افتخاره …
خوشحالم که باعث افتخارتونم !
.
.
.
قدیما یه عده بودن تو فامیل که همه ى انگیزشون از عروسى اومدن این بود که بعد عروسى که خیابون بسته میشد برن بین ماشینا و بهشون فرمون بدن !
.
.
.
دلی که واسه همه بلرزه دل نیست که ، ژلس لامصب …
.
.
.
از تفریحات سالم دهه شصتی ها این بود که دستاشونو با آب خیس میکردن ، میپاشیدن رو بخاری نفتی و تییسسس صدا میداد …
.

سایر جملات در ادامه مطلب…


.
.
جناب پدر هروقت میخواد بیاد تو اتاق با یه شدت عجیبی در رو باز میکنه …
همین روزاست که اول گاز اشک آور قِل بده تو بعد با پاش بزنه در رو بشکونه بیاد !
.

جک جدید بهمن ۹۱
.
.
یکى از آزمون هاى سخت الهى اینه که سوار آسانسور بشى و خودتو تو آیینه نگاه نکنى ؛ بیشتر اونایی که نگاه نمیکنن آشکارا معذب هستن !
.
.
.
دوستانی که با بندای کفششون مشکل دارن و مدام باز میشه ؛ کافیه بند کفشاشونو باز کنن و به جاش هنزفری بزارن !
.
.
.
یه قانون کلی هست که میگه :
“به هر چیزی که فکر کنی همون سرت میاد”
ولی این قانون یه استثنا کوچیک هم داره و اونم اینه که در مورد چیزای خوب کارکرد نداره !!!
.

جک جدید بهمن ۹۱
.
.
همدیگر را فراموش نکنیم ؛ شاید سالها بعد در گذر جاده ها بی تفاوت از کنار هم بگذریم و بگوییم میگ میگ …
.
.
.
وقتی بتونم ته دیگ سیب زمینی رو با کسی شریک بشم ، می فهمم که عاشق شدم …
.
.
.
دیشب اینترنتم قطع شد رفتم یه ذره با خانواده نشستم و باهاشون آشنا شدم !
به نظر آدماى خوبى میان …
.
.
.
دوست معمولی باشیم یعنی :
حالا بزار ما یه دور بزنیم بقیه مغازه هارو هم ببینیم ایشالا مزاحم میشیم …
.

جک جدید بهمن ۹۱
.
.
آدم باس دلش پاک باشه ، حموم و اینا همش وسیله است …
.
.
.
میخوام دیگه ریشامو نزنم ، بلند بشه ، جوونه بزنه ، میوه بده ، بهار بشه گل در بیاد ، گنجیشکا آواز بخونن ، با شادی پرواز بکنن ، تنها روی سه پایه ، بشینم توی سایه !
.
.
.
یکی از خود درگیریهایی که تو این فصل با خودم دارم اینه که پتو رو که میکشم رو خودم گرمم میشه ، میزنم کنار سردم میشه و این داستان تا صبح ادامه داره !
.
.
.
همین الان متوجه شدم اگر به سوسیس بگى سُسیس خیلى شیک تر به نظر میاى ؛ الان احساس جذابیت میکنم ، سُسیس ، سُسیس ، سُسیس !
.

جک جدید بهمن ۹۱
.
.
کوچه‌های علی‌ چپ برفی اند ، آهسته برانید …
.
.
.
پوست کنار ناخن از خیانتکارترین پوستهاست …
اولش فقط یه ذره گوشه ى ناخنه اما تا میکشیش تا زیر زانوت میاد پایین !
.
.
.
به نظر من تو تقویم جای یه روز به اسم بچه خوشگلا خالیه که تو این روز همه به بچه خوشگلا کادو بِدن و خلاصه منم یه بار کادو گرفته باشم !
.

جک جدید بهمن ۹۱
.
.
سکوتم از رضایت نیست !
تو دلم دارم بهت فحش می دم بدبخت …
.
.
.
اونایى که تا میفهمن یه زبون خارجى بلدى میگن یه خورده برامون خارجى حرف بزن ، اونا دلاى خیلى پاکى دارن ! دیگه از این مودب تر نمیشه گفت …

.
.
.
بعضیام فک میکنن راهنمای ماشینشون عصای موساس !
راهنما رو که زدن دیگه میپیچن ، وظیفه بقیه هم اینه که شکافته بشن !
.
.
.
عقل پرسید که دشواتر از مردن چیست ؟؟؟
عشق فرمود : دوشواری ؟ دوشواری نداریم ما اینجا …
.

جک جدید بهمن ۹۱
.
.
همه همیشه میخوان که من کوتاه بیام …
منم میگم باشه اما کووو تا بیام !
.
.
.
به بعضی ها باید گفت :
یکی از شرایط ناز کردن ، ناز بودنه !!!
.
.
.
بنده فوق لیسانس گند زدن دارم ، گرایش موقعیت های خطیر !
.

جک جدید بهمن ۹۱
.
.
مردی که با صدای بچه گونه با نوزاد صحبت میکنه ٬ اگه معنی نگاه اون طفل معصوم رو بفهمه ، خودش باید آروم و بی صدا از کادر خارج بشه و دیگه برنگرده …
.
.
.
اگه یه چیزی رو مادرتونم نتونست پیدا کنه دیگه قیدشو بزنید ، اون چیز دیگه برای همیشه گم شده …
.
.
.
یه دسته از آدمای بی جنبه فکر میکنند از دماغ فیل افتادن ولی در حقیقت “پاپ کورنی ” بیش نیستن …
.

جک جدید بهمن ۹۱
.
.
چرا “خردل” اسم سس باشه ولی “بزدل” یه نوع توهین باشه ؟
بین بز و خر هم تبعیض آخه ؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
فروشگاه


فروش ویژه ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walar

قیمت: 39000 تومان



درباره ما
دانلود آهنگ,خریداینترنتی,دانلودرایگان,عکس بازیگران سینما,اس ام اس,کدپیشواز,جدیدترین مدل ها,موزیک ویدئو,لوازم آرایشی,فال وطالع
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد این وب سایت راضی بودید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 810
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 173
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 256
  • بازدید امروز : 305
  • باردید دیروز : 437
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,237
  • بازدید ماه : 3,237
  • بازدید سال : 89,267
  • بازدید کلی : 1,720,904